Sa slabim fara regim

Aceste sfaturi te vor ajuta sa scapi de kilogramele în plus, însa numai daca respecti sfaturile de mai jos. Chiar daca, într-o prima faza îti va parea prea frumos si prea usor ca sa fie adevarat, afla ca motivul pentru care nu reusim sa slabim este ca nu ducem un stil de viata sanatos.

1. Gaseste-ti un hobby!
Daca ai obiceiul de a mânca de plictiseala, atunci acesta este cel mai important sfat pentru tine. Daca reusesti sa gasesti ceva care sa îti distraga atentia, atunci vei uita de rontait.
2. Manânca supe!
Îti dau o senzatie de satietate, ajuta digestia si au putine calorii.
3. Nu mânca daca esti nervoasa!
Vei mânca mult, ti se va face rau si nici nu te vei simti satula fiindca scopul tau este sa te calmezi, nu sa te saturi.
4. Nu mânca condimentat!
Iuteala îti va produce arsuri stomacale si vei simti nevoia sa manânci mai mult pentru a calma senzatia.
5. Nicio zi fara fructe!
Manânca fructe de câte ori ai pofta si în loc de gustare între mese. Daca îti plac bananele si strugurii, atunci este de preferat sa le manânci dimineata.
6. Nu renunta la dulciuri!
Daca vei renunta la desertul tau preferat, te vei napusti asupra sa imediat ce vei ajunge la greutatea dorita si nu ai rezolvat nimic daca te îngrasi la loc.
7. Manânca numai atunci când îti este foame! Fara „rontaieli” si gustarele!
8. Nu mânca foarte sarat!
Sarea provoaca retentie de apa si te vei simti ca un balon. Desigur, sarea are importanta sa în organism, prin urmare nu trebuie complet eliminata!
9. Consuma cereale si iaurturi!
Stimuleaza digestia, au putine calorii si sunt delicioase.
10. Manânca cu patru ore înainte de culcare!
Se spune ca nu este bine sa mâncam dupa 18:00. Este adevarat, dar cine mai reuseste sa adoarma la zece seara? Dupa mai mult de patru-cinci ore de la ultima masa stomacul începe sa se revolte si nu vei mai putea adormi de foame. Nu trebuie sa cadem în extrema opusa.
11. Mergi pe jos!
Fa asta în fiecare zi. Cel putin o jumatate de ora. Daca timpul nu îti permite sa mergi pe jos macar câteva statii, de la serviciu pâna acasa si invers, atunci plimba-te seara jumatate de ora.
12. Stabileste-ti ore fixe de masa!
Cel mai bine este sa îti stabilesti trei mese pe zi, însa poti fixa si cinci, cu conditia sa pui cel putin doua ore de pauza între mese. Respecta programul zilnic.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit. Bookmark the permalink.

Comments are closed.