Mâncati fructele dimineata!

Nu stim sa mâncam sanatos, iar aceasta neglijenta îsi lasa din ce în ce mai mult urmele asupra sanatatii si aspectului nostru exterior.
Foarte putini oameni manânca cel putin un fruct pe zi, iar aceasta se întâmpla fie din lipsa banilor, fie din comoditate. Nu putini dintre noi sunt aceia care stiu deja ce beneficii de neînlocuit poate aduce o cel putin o masa de fructe pe zi. Toate vitaminele vitale pentru corpul nostru le luam, în primul rând din fructe, însa nu oricum, la orice ora si în orice situatie, ci doar în anumite circumstante.

Fructele se manânca dimineata, înainte de micul dejun, adica pe stomacul gol, deoarece, atunci organismul asimileaza cel mai bine vitaminele. Într-un bol puteti sa taiati cel putin doua-trei fructe, deoarece fiecare înseamna un plus de vitamine necesare corpului nostru.

Fructele nu sunt recomandate în timpul zilei sau seara, deoarece produc aciditate gastrica, iar intestinul, obosit din cauza mâncarurilor digerate foarte greu, nu mai asimileaza cum ar trebui vitaminele.

Iata care sunt, asadar, vitaminele pe care le contin fructele. Cunoscând aportul de substante vitale ale ficaruia, va veti putea alcatui singuri/e o dieta pentru nevoile voastre personale.

Banana contine potasiu si o combinatie de vitamina A, B, B6, C si E, calciu, magneziu, zinc si fier.
Grepul contine calciu, fosfor, fier, vitamina C si o cantitate mare de zahar, fiind indicat celor care sufera de diabet.
Portocala contine necesarul zilnic de vitamina C, vitamina B, potasiu si magneziu.
Marul este detinatorul pectinei: cea mai importanta substanta activa, aceasta fiind un tip de zahar folosit la medicamente si la gelatina alimentara; de asemenea, marul este bogat în vitamina C si magneziu.
Fructul de kiwi este bogat în vitamina C, magneziu, potasiu, fier, calciu, vitamina E, B6, crom. Contine cea mai importanta substanta utilizata în prevenirea cancerului si a bolilor de inima – luteina.

Nuca. Miezul este bogat în saruri de potasiu, cupru, zinc, în fosfor, fier, precum si în vitaminele A, B si C; de asemenea, uleiul de nuca presat la rece este indicat pentru prevenirea caderii parului, varicelor, mastozei si ranilor cronice.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit, sfatul medicului. Bookmark the permalink.

Comments are closed.