Fructele de vara (2)

Pentru regenerarea organismului este bine sa faci o cura cu fiecare fruct care apare în aceasta perioada a anului. Consuma zilnic, la fiecare masa fructe de sezon si te vei simti minunat !

Ciresele si visinele:
Contin o cantitate mare de potasiu care contribuie la stabilizarea ritmului cardiac si la sanatatea pielii.
Contin antioxidanti, în special vitamina C.
Medicina naturista le recomanda pentru detioxifierea organismului si, în special, a rinichilor.
Au o actiune usor laxativa, contribund la ameliorarea constipatiei.
Scad nivelul de acid uric din sânge, contribuind la prevenirea gutei.

Pepenii:
Contin putine calorii si multa apa, din acest motiv se recomanda în curele de slabire.
Sunt bogati în betacaroten si vitamina C.
Contin antioxidanti;
Au actiune diuretica si detoxifianta.

Caisele:
Bogate în betacaroten, care previne cancerul si bolile de inima.
Constituie o sursa excelenta de fier si potasiu.
Contin putine calorii si sunt bogate în fibre.

Piersicile:
Sunt foarte gustoase si sarace în calorii.
Sunt usor de digerat si sunt bogate în vitamina C.
Au un usor efect laxativ.

Strugurii:
Contin o cantitate mare de potasiu.
Au putine calorii.
Contin antioxidanti cum ar fi resveratrolul, (prezent si în vinul rosu) care previne bolile de inima.

Perele:
Sunt bogate în fructoza.
Ajuta la digestie.
Contin multe fibre, vitamine, minerale: vitamina C, calciu, magneziu, iod, fosfor fier si potasiu.
Stimuleaza secretia hormonilor tiroidieni.
Contin antioxidanti si fortifica sistemul imunitar au efect antiinflamator.
Au un usor efect laxativ si diuretic.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit, sfatul medicului. Bookmark the permalink.

Comments are closed.