Hrana ajuta la diminuarea stresului

Specialistii au descoperit ca, printre elementele nutritive, care provoaca, prin insuficienta sau absenta, o oboseala permanenta, se numara vitamina B si proteinele. Daca doriti sa combateti oboseala, care apare din cauza unei alimentatii defectuoase, trebuie sa consumati alimente care vor aduce organismului un aport crescut de vitamine.

Prin urmare, daca oboseala apare dupa o noapte de somn agitat, schimbati repartizarea meselor de peste zi, astfel încât masa de prânz sa reprezinte centrul de greutate, urmând ca seara sa mâncati ceva mai usor. Trebuie sa consumati alimente care contin vitamina D si calciu.

Daca oboseala se va instala dupa o noapte de somn bun, este cazul sa sporiti consistenta meselor dumneavoastra. La micul dejun mâncati oua, sunca presata, brânza, iar la mesele importante, pe lânga o mâncare cu carne de vita, consumati si peste sau carne de pasare, ficat sau creier si nu uitati de iaurt si brânza.

Daca oboseala apare ca o slabiciune dimineata, înseamna ca aveti o lipsa de glucide, pancreasul neîndeplinindu-si cum trebuie rolul de regulator permanent al procentului de zahar din sange. Mâncati zahar sau ciocolata, dar nu în exces, iar la micul dejun mâncati alimente bogate în proteine, cum ar fi laptele, ouale sau chiar sunca presata.

Daca însa oboseala se instaleaza dupa mese, înseamna ca digestia dumneavostra este dificila. Pentru a înlatura un astfel de inconvenient, trebuie sa tineti seama de câteva reguli de baza:
1. Mestecati bine.
2. Nu vorbiti mult în timpul mesei.
3. Nu beti cantitati mari de lichide la masa.
4. Mâncati bine la micul dejun si consumati mai putin la celelalte mese.

Daca oboseala apare înainte de cina, acest lucru este cauzat de o alimentatie insuficient de hranitoare în timpul zilei. Pentru a înlatura acest disconfort, mâncati la micul dejun si un ou fiert, putin unt sau caimac în lapte si nu uitati de brânza, si carne, care sunt bogate în proteine.

La sfârsitul saptamânii, oboseala devine rezultatul programului extenuant si este bine sa rezervati weekendul numai pentru dumneavoastra, pentru a va odihni si alimentar si fizic. Faceti cât mai multa miscare si plimbari în aer liber, mâncati cruditati, salate, fructe, beti mai multa apa.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit, sfatul medicului. Bookmark the permalink.

Comments are closed.