Cinci reguli simple pentru a învinge foamea

De fapt, o singura regula ar fi de ajuns: trebuie sa reduci nivelul de zahar din sânge: Nivelul superior de zahar din alimente este de 100 ( conform indexului glicemic – GI ). Astfel, alimentele care au un scor de 50, conform indicelui, sunt considerate alimente usoare, cele care au un scor situat între 50 si 70, sunt considerate alimente medii, iar cele care depasesc 70 de unitati sunt considerate alimente grele.

1. Fereste-te de alimentele de culoare alba.
Evita alimente precum: pâinea alba (73), cerealele dulci (85), orezul instant (72), cartofii copti (85) sau prajiti (95).

2. Consuma grasimi sanatoase.
Gateste cu ulei de masline, pregateste sandviciuri cu brânza, unt de arahide si avocado. Alte alimente bogate în proteine si cu un nivel scazut de zaharuri sunt: mazarea, pestele si puiul.

3. Consuma alimente bogate în fibre
Alege pâinea din cereale integrale (53), orezul brun (55), legumele (cel mai scazut scor), fructele (neîndulcite).

4. Gustari inteligente
Renunta la jeleuri (80) si la bomboane (69) în favoarea ciocolatei cu alune (55) sau cu lapte (34). Daca preferi gustarile sarate, renunta la chipsuri (72) în favoarea nucilor sau alunelor.

5. Manânca echilibrat
Poti servi, de exemplu, un cartof copt, daca îl asociezi cu o salata de legume proaspete si somon.
 

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit. Bookmark the permalink.

Comments are closed.