Zece trucuri pentru o dieta cu fructe

Oricine îsi doreste sa poata mânca mult si, în acelasi timp, sa slabeasca fara a  renunta la placerea gustului în favoarea centimetrilor în minus din talie. Cheia acestei probleme este alegerea mâncarurilor cu un continut de fibre ridicat. Cu cât un produs contine mai multe fibre si apa, cu atât digestia se realizeaza mai usor, ajutându-te astfel sa pierzi în greutate.

1. Stim ca tarta cu brânza îti face cu ochiul, dar mai bine fa un compromis: alege un desert care, pe lânga fructele crude, contine si „ceva bun”: un piscot, o cupa de înghetata, topping de caramel etc.
2. Rontaie bucatele de mar de-a lungul zilei, ca sa nu ramâi fara aparare în fata automatului de bomboane si ciocolatele.
3. Ai pofta de înghetata seara târziu? Pune la congelator boabe de struguri si nu ezita sa le „degusti” – sunt reci, crocante, dulci si te vor tine la distanta de caserola de înghetata!
4. Când manânci la fast-food, cere o salata de fructe în loc de obisnuita portie de cartofi prajiti.
5. Chiar daca chips-urile si semipreparatele sunt gustarea oficiala la tine la serviciu, uluieste-ti colegele cu un parfait din fructe congelate si  iaurt cu müsli.
6. Daca obisnuiesti sa manânci cartofi prajiti sau chips-uri alaturi de sendviciul de la prânz, încearca sa îi înlocuiesti cu o grapa feliata.
7. Înveseleste-ti micul dejun cu o mâna de capsuni sau cubulete de piersica adaugate în bolul de cereale.
8. Ai nevoie de un preparat festiv delicios si cu putine calorii? Pune într-un bol capsuni taiate si fructe de padure congelate. Prepara un sirop din doua linguri de zahar, jumatate de cana de apa si doua linguri de amaretto. Lasa-l sa se raceasca si toarna-l peste fructe!
9. Aperitivele se pot dovedi o cale sigura de a te abate de la dieta? Nu si daca, în loc de obisnuitele saratele si creme, servesti fructe asortate, aranjate pe tepuse pentru frigarui. Daca îti doresti ceva exotic, adauga si cubulete de brânza frantuzeasca la delicatesa astfel pregatita.
10. Pastreaza mereu un bol cu fructe pe masa din bucatarie. Daca le ai mereu la vedere, vei fi mai tentata sa consumi o mandarina sau un mar, decât sa scotocesti în frigider dupa ceva de rontait.
Atentie!
Fructele care te ajuta cel mai mult sa slabesti sunt: pepenele (galben si verde), fructele de padure, papaya, ananasul si piersicile.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit. Bookmark the permalink.

Comments are closed.