Dieta cu salata

Puteti urma aceasta dieta timp de o saptamâna sau doua zile pe saptamâna, timp de celelalte cinci zile putând mânca normal.

Beneficiile acestei diete:
Ingredientele salatelor contin vitamine si minerale, au putine calorii. Pe piata se afla deja din belsug si sunt la preturi acceptabile. Astfel evitati sa mâncati pâine si paste fainoase.
 
În aceasta dieta puteti consuma, în afara de apa plata cu lamâie, si ceaiuri sau freshuri de fructe, suc de rosii.

Recomandari:
Dimineata puteti consuma doua-trei felii prajite de pâine neagra sau de secara împreuna cu salata.
Când simtiti nevoia de dulce, nu va sfiiti sa degustati câteva fructe confiate.

Salate de legume:
Salata de legume tip 1:
Ingrediente:
o salata verde, un castravete, o jumatate de ceapa rosie, o jumatate de catel de usturoi, doua linguri de otet, doua linguri de ulei de masline, sare,  piper, crutoane.

Salata de legume tip 2:
Ingrediente:
100 g varza alba sau rosie cruda, o jumatate de ceapa, o rosie, un castravete, un ardei gras, marar, 200 g porumb fiert, un catel de usturoi, sare si piper alb.

Salata de legume tip 3:
Ingrediente:
o legatura de ceapa verde, o salata verde, o ceapa mica, un ardei gras, o jumatate de lingurita de concentrat de legume, doua linguri de otet, o lingurita de miere, o lingurita de mustar, o lingura de ulei, o lingura de susan, sare, piper negru.

Salate de fructe:

Salata de fructe tip 1:
Ingrediente: pomelo, grapefruit si ananas, eventual din conserva.

Salata fructe tip 2:
Ingrediente: struguri si piersici, eventual din compot.

Salata de fructe tip 3:
Ingrediente: mere coapte cu zahar vanilat si scortisoara sau mere crude si pere.

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit. Bookmark the permalink.

Comments are closed.