Chilli Vegetarian

10 portii
Puncte WW/ portie: 1,5
Calorii: 107
Grasime: 2.2g
Fibre: sase grame
Ingrediente: o ceapa, o lingurita ulei de masline, trei catei de usturoi pisati ca pentru mujdei, doua cutii de 250gr. de rosii în cutie cu sos , o cutie de fasole rosie, doua linguri de pudrâ de chili, o lingurita de paprika, o lingurita de chimen macinat , un sfert de lingurita de sare, un ardei iute proaspat sau doua linguri de ardei iute uscat, doi morcovi, doua fire de telina verde tulpina (sau o jumatate de telina radacina), 250g. ciuperci albe sau maro (champinion sau puteti folosi din cele la borcan), doi dovlecei mici (zucchini), 250g. brânza telemea fara grasime, patru cepe verzi
Preparare:
Taiati ceapa, dar nu foarte marunt. ~ntr-o cratita mai mare se încalzeste uleiul, se adauga ceapa si usturoiul si se amesteca lasându-se pâna devin moi, aprox. doua minute. Se adauga rosiile, fasolea cu tot cu sos si doua cani de apa. Se adauga toate mirodeniile si se amesteca. Se lasa sa fiarba, amestecând ocazional, pentru a nu se arde. Se adauga ardeiul iute. Morcovii se taie rondele subtiri si se adauga la amestecul din cratita. Dupa ce începe sa fiarba, se da focul mai încet si se lasa sa fiarba în continuare la foc mic. Se adauga telina taiata foarte subtire, rondele (daca se foloseste radacina, se da mai întâi pe razatoare) si ciupercile taiate fin. Se maruntesc dovleceii, dar nu se adauga la chilli decât dupa ce acesta este gata fiert, pentru a-si pastra textura si culoarea. Pentru a avea gust foarte bun, se amesteca foarte des si nu se acopera cratita. Când morcovii sunt fierti (cam dupa 30 minute), se adauga dovleceii si se lasa sa mai fiarba cam 5 minute. Se serveste în farfurii cu brânza razuita în centru si ceapa verde taiata marunt pe deasupra.

This entry was posted in mancare gatita, retete bucatarie, retete de post. Bookmark the permalink.

Comments are closed.