Alege hrana “pe bune”!

În unele zile, stii exact cu ce deliciu culinar vrei sa te delectezi, iar alegerile sunt simple. În alte zile, ai mânca ceva bun si nu poti numi acel “ceva”, iar acest lucru aproape ca te scoate din minti si te trezesti ca rontai toata ziua hrana al carei gust nu îl simti fiindca nu este acel “ceva bun” sau ca te arunci asupra unei cantitati industriale de cartofi prajiti.

Solutia pentru imposibilitatea de a alege hrana adecvata este planificarea.

Câte minute petreci  într-o zi, uitându-te nehotarâta în frigiderul deschis? De câte ori nu eviti cafenelele si patiseriile stiind ca vei fi confruntata cu prea multe alegeri?

Care este, asadar, planul?

1. Fa o lista cu locurile unde se manânca bine si marcheaza-le pe cele care fac si livrari la domiciliu în zona ta. Nu strica sa explorezi si sa descoperi câte un restaurant sau un bistro nou, dar asta nu înseamna sa parcurgi zeci de meniuri cu sute de preparate. Astfel îti va fi aproape imposibil sa te hotarasti.

2. Fa scurte liste cu preparatele tale preferate din locurile apropiate de casa si serviciu. Astfel îti vei restrânge aria alegerilor si vei mânca doar produse care îti plac, reusind astfel sa te opresti din mâncat atunci când esti satula.

3. Fa un mic efort si pregateste-ti prânzul chiar tu.

4. Gândeste-te cât ai nevoie sa manânci pe parcursul celor opt ore sau mai multe pe care le petreci la birou.

5. În loc sa îti umpli geanta cu ciocolata si alte dulciuri, fa-ti un sandvici cu pâine integrala si cu umplutura ta favorita, o salata asa cum îti place tie sau ia cu tine câteva fructe.

6. Nu te teme sa îti iei ceva mai mult de mâncare, dar macar alege mâncare, nu snacks-uri sau deserturi!

This entry was posted in cura de slabire, diete pentru slabit. Bookmark the permalink.

Comments are closed.